"Przedszkole"
Dzień dobry.
Tematem nadchodzącego tygodnia będzie
„Wiosna w wiejskiej zagrodzie". Zachęcajmy dzieci do obserwacji i poprawnego nazywania
zwierząt domowych.
Pozdrawiam serdecznie.
Wiosna na wsi |
Piosenka "Na naszym podwórku" |
"BIBLIOTEKA"
BIBLIOTEKA |
"EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA"
Ed.muzyczna, klasa 0,1,2,3.
Ed.plastyczna, klasa 0,1,2,3.
Kl. O
Kl. I
Kl. II
Lekcje z dnia 15.04 (środa) |
Lekcje z dnia 16.04 (czwartek) |
Lekcje z dnia 17.04 (piątek) |
Kl. III
Lekcje z dnia 15.04 (środa) |
Lekcje z dnia 16.04 (czwartek) |
Lekcje z dnia 17.04 (piątek) |
"JĘZYK ANGIELSKI"
Oddział Przedszkolny + 0
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Kl. I
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Kl. II
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Kl. III
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Kl. IV
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Kl. V
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Kl. VI
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Nagranie |
test unit 5 |
Kl.VII
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
mp3 |
Kl.VIII
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
grammar short test_unit |
"JĘZYK POLSKI"
Kl.IV
11. Przeczytaj baśń Oskara Kolberga „O szewczyku” (podręcznik, s. 232-234). Zapisz w zeszycie, jakie przesłanie płynie z utworu.
12. Lekcja online (16.04, godz. 10:00, komunikator Skype).
Zapoznaj się z tekstem „Baśń o królu Dardanelu” (podręcznik, 235-237). Wymyśl dalszy ciąg przygód króla i zapisz go w zeszycie.
13. Przypomnij sobie, jak napisać zaproszenie (podręcznik, s. 209-210). Następnie wykonaj w zeszycie ćwiczenie 3., s. 210.
Zdjęcia wszystkich zadań prześlij na mojego e-maila.
Kl.V
12. Zapoznaj się z informacjami, jak należy opisać krajobraz (podręcznik, s. 170-171). Następnie, wykorzystując podane wskazówki i zwroty, opisz w zeszycie dowolny wiosenny krajobraz.
13. Lekcja online (16.04, godz. 09:30, komunikator Skype).
Przeczytaj utwór Juliusza Słowackiego „W pamiętniku Zofii Bobrówny”. Następnie wydrukuj, wytnij i wklej notatkę do zeszytu przesłaną po lekcji online. Jeżeli nie posiadasz drukarki, przepisz otrzymany tekst.
14. Zapoznaj się z tekstem „Przysłowiowa Polska” M. Jarco (podręcznik, s. 186). Wyjaśnij w zeszycie, czym jest przysłowie. Wykonaj ćwiczenie 3., s. 187.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
Kl.VI
11. Zapoznaj się z notatką na temat mitologicznego bohatera Odysa oraz utworem L. Staffa „Odys” (podręcznik, s. 264-265). Wyjaśnij w zeszycie, w jaki sposób wiersz L. Staffa nawiązuje do losów mitologicznego bohatera.
12. Lekcja online (16.04, godz. 10:30, komunikator Skype).
Przeczytaj tekst B. Mulla „Baśniobór” (podręcznik, s. 272-274). Następnie zapisz w zeszycie, jak wyglądałoby codzienne życie w świecie, w którym nie ma żadnych zasad.
13. Zapoznaj się z utworem S. Sojki „Tolerancja” (podręcznik, s. 276). Wykonaj polecenia:
• Zapisz w zeszycie ćwiczenie 3., s. 276.
• Wysłuchaj piosenki Stanisława Sojki
|
(„Tolerancja”) |
. Napisz, co sądzisz o nagraniu. Wysłuchaj piosenki Stanisława Sojki
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
Kl.VII
11. Przeczytaj tekst „Między słowami a charakterem” K. Kłosińskiej (podręcznik, s. 149). Przeanalizuj zadania do utworu. Następnie napisz w zeszycie charakterystykę wybranego bohatera literackiego, o którym można powiedzieć, że jest człowiekiem z charakterem.
12. Lekcja online (16.04, godz. 11:00, komunikator Skype).
Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi imiesłowów (podręcznik, s. 142). Wykonaj zadania interaktywne:
|
imiesłowy |
13. Zapoznaj się z zasadami pisowni nie z imiesłowami (podręcznik, s. 145). Zapisz zasady w zeszycie. Następnie wykonaj ćwiczenie 4., s. 146.
Kl.VIII
11. Przypomnij sobie tekst satyry I. Krasickiego „Żona modna”
|
(satyra) |
Zapoznaj się z otrzymanymi materiałami powtórzeniowymi dotyczącymi „Żony modnej”. Następnie wykonaj polecenia:
• Porównaj kobietę współczesną z żoną modną z satyry Krasickiego. Swoje wnioski i spostrzeżenia zapisz w zeszycie.
• Napisz krótki list do koleżanki w imieniu żony modnej. Opisz w nim swój związek z Piotrem i wasze późniejsze małżeństwo.
12. Lekcja online (16.04, godz. 11:30, komunikator Skype).
Zapoznaj się z otrzymanymi materiałami powtórzeniowymi dotyczącymi „Zemsty” A. Fredry.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
"HISTORIA"
Klasa IV:
Klasa V:
Lekcja z dnia 17.04 |
Klasa VI:
Lekcje z dnia 15.04 i 17.04 |
Klasa VII:
Lekcja z dnia 16.04 |
Klasa VIII:
Lekcja z dnia 16.04 |
"INFORMATYKA"
Klasa IV:
Proszę się zapoznać z treścią rozdziału 5.2 podręcznika - strona 100 - 106. Następnie wykonaj ćwiczenie nr 1, 2 3 i prześlij je do mnie na
adres spkrawce@gmail.com, pamiętając o podaniu w temacie swojego imienia, nazwiska oraz klasy.
W dalszym ciągu oczekuję na przesłanie ostatniego zadania.
Klasa V:
Zapoznaj się z treścią rozdziału 3.3 podręcznika na stronach 80 - 86 a następnie wykonaj ćwiczenie nr 3 i prześlij je do mnie na adres
spkrawce@gmail.com, pamiętając o podaniu w temacie swojego imienia, nazwiska oraz klasy.
Klasa VI:
Klasa VI:
Dziś rozpoczniemy przygodę z tworzeniem grafiki. A w zabawie tej towarzyszyć nam będzie program GIMP - darmowy edytor grafiki. Kto nie ma go na
swym komputerze może go pobrać stąd:
|
https://download.gimp.org/mirror/pub/gimp/v2.10/windows/gimp-2.10.18-setup-2.exe
|
Wystarczy kliknąć myszką w link a program automatycznie pobierze się na Wasz dysk. Interfejs programu poznacie z Waszego podręcznika - rozdział 4.1
strona 96.
Jako zadanie do wykonania bardzo proszę o zrobienie rysunku przedstawiającego Wasz widok z okna a następnie przyślijcie go do mnie na adres
spkrawce@gmail.com, pamiętając o podaniu w temacie swojego imienia, nazwiska oraz klasy.
W dalszym ciągu oczekuję na przesłanie ostatniego zadania.
Klasa VII:
Przeczytaj treść rozdziału 5.1 podręcznika na stronach 174 - 182 - wykonaj wszystkie ćwiczenia w nim zawarte, a następnie wykonaj zadania 1, 2
oraz 7 ze strony 182-183. Zrobione zadania prześlij do mnie na adres spkrawce@gmail.com, pamiętając o podaniu w temacie swojego imienia, nazwiska
oraz klasy.
W dalszym ciągu oczekuję na przesłanie ostatniego zadania.
Klasa VIII:
Ostatnio zapoznaliście się z funkcjami arkusza kalkulacyjnego Excel. Dziś pora na kilka zadań do wykonania. Przeczytaj treść rozdziału 2.2
podręcznika na stronach 118 - 131. Wykonaj zadania: 2, 4 oraz 5 ze strony 130. Zrobione zadania prześlij do mnie na adres spkrawce@gmail.com,
pamiętając o podaniu w temacie swojego imienia, nazwiska oraz klasy.
W dalszym ciągu oczekuję na przesłanie ostatniego zadania.
"MATEMAYKA"
Kl. IV:
Temat: Mnożenie ułamka przez liczbę naturalną.
|
https://www.youtube.com/watch?v=RROWycx2pIU |
Podręcznik – poziomy A-D. Lekcja Skype 11.50
Zadanie domowe – zeszyt ćwiczeń str. 118
Kl. V:
Lekcja online (15.04, godz. 10:00, komunikator Skype)- Średnia arytmetyczna .
Lekcje z dnia 15.04 i 16.04 |
Lekcja online (17.04 godz. 10:00, komunikator Skype)- Praktyczne przykłady stosowania liczb ujemnych.
Lekcja z dnia 17.04 |
Kl. VI:
Lekcja z dnia 16.04 |
Lekcja online (16.04, godz. 10:00, komunikator Skype)- Obliczanie pól powierzchni brył przy wykorzystaniu statek.
Kl. VII:
Lekcje z dnia 15.04 |
Lekcja online (16.04, godz. 12:00, komunikator Skype)- Twierdzenie Pitagorasa- wprowadzenie.
Kl. VIII:
Lekcja online (15.04, godz. 9:00, komunikator Skype)- Sposoby rozwiazywania zadań - rysunek i obliczenia .
Lekcje z dnia 15.04 i 16.04 |
Lekcja online (16.04, godz. 9:00, komunikator Skype)- Sposoby rozwiazywania zadań - tabela i proste równanie .
ZAJĘCIA DODATKOWE- "SZYBKA POWTÓRKA PRZED EGZAMINEM"
17.04
Tworzenie wyrażeń algebraicznych z jedną i wieloma zmiennymi, przekształcanie
wyrażeń algebraicznych. Sumy algebraiczne i działania na nich - zadania |
17.04 Tworzenie wyrażeń algebraicznych z jedną i wieloma
zmiennymi, przekształcanie wyrażeń algebraicznych. Sumy algebraiczne i działania na nich - rozwiązania
|
"PRZYRODA I BIOLOGIA"
Kl.IV
15.04 - Utrwalamy i poszerzamy naszą wiedzę na temat –wody na powierzchni ziemskiej |
Kl.V
16.04 - Rośliny okrytonasienne –utrwalenie wiadomości i poszerzenie wiedzy. |
Kl.VI
Lekcja z dnia 20.04 |
Kl.VII
16.04 - Radzimy sobie zez stresem. |
Kl.VIII
Lekcja z dnia 16.04 |
"CHEMIA"
Klasa VII
Klasa VIII
"GEOGRAFIA"
Klasa V
Klasa VI
Klasa VII
Lekcja z dnia 15.04 |
Klasa VIII
Lekcja z dnia 15.04 |
"MUZYKA I PLASTYKA "
Klasa IV
Plastyka
Temat: W pracowni artysty – malarskie techniki plastyczne
Na tej lekcji nauczę się rozpoznawać dziedziny sztuk plastycznych – malarstwo, charakteryzować język tej dziedziny, rozróżniać sposoby i style wypowiedzi w jej obrębie.
•
|
Lekcja z e-podręcznika |
•
|
Materiał dodatkowy 1 |
•
|
Materiał dodatkowy 2 |
Klasa V
Plastyka
Temat: Muzyczne inspiracje. Tworzymy ilustracje do utworów muzycznych
Na tej lekcji nauczę się rozpoznawać wybranych artystów inspirujących się muzyką podczas tworzenia kompozycji malarskich oraz rozpoznawać przykłady ich dzieł.
•
|
Lekcja z e-podręcznika |
•
|
Materiał dodatkowy |
Klasa VI
Plastyka
Temat: Nowe media. Sztuka multimedialna
Na tej lekcji nauczę się rozróżniać określone dyscypliny w sztukach plastycznych, fotografice, filmie i przekazach medialnych (telewizja, internet).
•
|
Lekcja z e-podręcznika |
•
|
Materiał dodatkowy |
Muzyka
Temat: Ptaki w muzyce
• Na tej lekcji poznam znaczenie muzyki programowej i ilustracyjnej oraz zapoznam się z utworami z XVIII-XIX w. naśladującymi zjawiska pozamuzyczne.
•
|
Materiał do zajęć |
•
|
Materiał dodatkowy |
Klasa VII
"WOS"
Klasa VIII
"JĘZYK NIEMIECKI"
Klasa VII
Lekcja z dnia 16.04 |
Klasa VIII
Lekcja z dnia 16.04 |
"EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA"
"LOGOPEDIA"
Zajęcia z logopedii dla przedszkola i zerówki
Ćwicenia kształcące słuch |
Zajęcia z logopedii dla uczniów klasy IV i V
Pisownia nie z różnymi częściami mowy |
"RELIGIA"
Klasa 0 - VIII
Drodzy Uczniowie zostały dodane kolejne materiały dla Was z religii.
Zapraszam serdecznie pod adres linku:
|
Katecheza wirtualna |
"WYCHOWANIE FIZYCZNE"
Klasa IV
Poznajemy zasady higieny stroju sportowego
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na adres e-mail darek.wojtowicz@op.pl lub na messengera, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!!
Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
Klasa V
Uczymy się zasad hartowania organizmu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na adres e-mail darek.wojtowicz@op.pl lub na messengera, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!!
Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
Klasa VI
Doskonalimy formy aktywności fizycznej, które służą hartowaniu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na adres e-mail darek.wojtowicz@op.pl lub na messengera, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!!
Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
Klasa VII
Doskonalimy formy aktywności fizycznej, które służą hartowaniu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na adres e-mail darek.wojtowicz@op.pl lub na messengera, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!!
Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
Klasa VIII
Doskonalimy ćwiczenia korygujące postawę ciała
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na adres e-mail darek.wojtowicz@op.pl lub na messengera, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!!
Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
"WDŻ"
Bardzo proszę uczniów klasy VI, VII, VIII aby w ramach lekcji WDŻ oglądali serial
„Cudowne lata” w którym poznajemy rodzinę
Arnoldów, typową amerykańską rodzinę z lat sześćdziesiątych. Przez kilka lat towarzyszymy dorastającemu Kevinowi. Razem z nim przeżywamy porażki
i cieszymy się z jego zwycięstw. I tych w szkole, i tych w życiu prywatnym - dotyczących przyjaźni z Paulem i miłości do Winnie. Obserwujemy jak
chłopak dojrzewa - fizycznie i psychicznie - jak zmienia się w nim podejście do życia.
|
https://www.youtube.com/watch?v=0X0duIlEjbQ |
"REWALIDACJA"
Zajęcia rewalidacyjne odbywają się poprzez kontakt telefoniczny i pocztą elektroniczną z uczniem i rodzicami.
"Rewalidacja i nauczanie wspomagające w kl VI"
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne z uczniem oraz nauczanie wspomagające w kl. VI odbywa się zgodnie z programem za pomocą wszelkich
dostępnych metod e - e-learning.
"Nauczanie wspomagające w klasie V"
Nauczanie wspomagające odbywa się poprzez stały kontakt z rodzicami uczennicy z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość tj.
drogą telefoniczną, sms, za pomocą aplikacji Messenger oraz przy użyciu platformy edukacyjnej epodreczniki.pl
"ŚWIETLICA"
Witam serdecznie wszystkich uczniów uczęszczających na świetlicę!
W związku z zaistniałą sytuacją nie możemy się spotykać na świetlicy szkolnej, rozwijać i uczyć poprzez gry i zabawę. Zachęcam do wspólnych
gier planszowych, rozwijających zabaw i prac plastycznych w gronie rodziny. Kieruję do Was kilka słów: czy wszyscy są zdrowi, jak
przebiega proces domowego nauczania, jak ciekawie spędzacie czas, czy często wspominacie zajęcia świetlicowe.
Chciałabym poinformować, ze jeżeli ktoś z Was ma potrzebę podzielenia się poczynionymi postępami czy jakimś nowatorskim pomysłem lub zwyczajnie
jest zainteresowany utrzymywaniem kontaktu, to jestem do Waszej dyspozycji po adresem mailowym: monika.b.saja@gmail.com.
Pozdrawiam Was i Wasze rodziny!
Trzymajcie się ciepło i zdrowo!
Wasza pani ze świetlicy
Monika Barnaś-Saja