"Przedszkole"


„CO TO ZNACZY BYĆ ODKRYWCĄ?”.

"BIBLIOTEKA"


BIBLIOTEKA

"EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA"


Ed.muzyczna, klasa 0,1,2,3.

Ed.plastyczna, klasa 0,1,2,3.
Kl. O

Kl. I

Kl. II
Lekcje z dnia 20.04 (poniedziałek)
Lekcje z dnia 21.04 (wtorek)

Kl. III
Lekcje z dnia 20.04 (poniedziałek)
Lekcje z dnia 21.04 (wtorek)

"JĘZYK ANGIELSKI"

Oddział Przedszkolny + 0
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04
Kl. I
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04
TEST

Kl. II
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04

Kl. III
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04

Kl. IV
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04

Kl. V
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04

Kl. VI
Lekcje z dnia 21.04 do 24.04
mp3

Kl.VII
Lekcje z dnia 21.04 do 24.04

Kl.VIII
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04
mp3

"JĘZYK POLSKI"

Kl.IV
14. Zapoznaj się z zasadami pisowni wyrazów z „ch” i „h” (podręcznik, s. 239-240). Wykonaj polecenia. Przepisz do zeszytu reguły pisowni „ch” i „h” wraz z przykładami.
15. Przyjrzyj się wyrazom z „ch” (podręcznik, s. 242-243) oraz „h” (podręcznik, s. 244-245). Z każdej grupy wybierz po 10 wyrazów i ułóż z nimi dowolne zdania w zeszycie (w sumie 20 zdań). Poćwicz poprawną pisownię wyrazów z „ch” i „h”, wykorzystując stronę (dyktanda) . Znajdziesz tutaj zasady pisowni, dyktanda, zgadywanki i testy ortograficzne.
16. Lekcja online (22.04, godz. 9:30, komunikator Skype).
Przypomnij sobie treść lektury „Tajemniczy ogród”.
17. Przypomnij sobie, co wiesz już o Mary Lennox. Napisz w zeszycie jej charakterystykę (przedstaw postać, opisz wygląd, charakter, zachowanie, oceń bohaterkę). Pamiętaj, by podane cechy poprzeć odpowiednimi przykładami z lektury.
18. Krótko opisz następujących bohaterów z lektury „Tajemniczy ogród”: Dick Sowerby, Colin Craven, Archibald Craven, Susan Sowerby, Martha Sowerby, pani Medlock, Ben Weatherstaff.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila.

Kl.V

15. Przeczytaj tekst „Mówcie mi Bezprym” G. Bąkiewicz (podręcznik, s. 177-180). Wykonaj polecenia:
• Napisz krótkie streszczenie utworu „Mówcie mi Bezprym”.
• Wyjaśnij, dlaczego rodzeństwo czasem ze sobą rywalizuje.
16. Przeczytaj tekst „Marcin Kozera” M. Dąbrowskiej (podręcznik, s. 181-182). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 5. i 6. z podręcznika, s. 183.
17. Zapoznaj się z utworem „Czy wojna jest dla dziewczyn” P. Beręsewicza. Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 5. i 6. z podręcznika, s. 185.
18. Lekcja online (22.04, godz. 10:00, komunikator Skype).
Przypomnij sobie wiadomości o przysłówkach, przyimkach i spójnikach. Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące tych części mowy. Sprawdź swoją wiedzę, wykonując również ćwiczenia interaktywne o przysłówkach (przysłówki1) (przysłówki2) oraz przyimkach (przyimki).
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.

Kl.VI

14. Zapoznaj się z zasadami użycia nawiasu (podręcznik, s. 277). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 2. i 3.
15. Przeczytaj tekst „Noelka” M. Musierowicz (podręcznik, s. 278-280). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 3. i 6., s. 280.
16. Zapoznaj się ze sposobami zapisywania wyrazów obcych (podręcznik, s. 281). Wykonaj w zeszycie ćwiczenie 1.
17. Lekcja online (22.04, godz. 10:30, komunikator Skype)
Przypomnij sobie informacje o częściach zdania (podręcznik, s. 161-165). Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące części zdań.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.



Kl.VII Klasa VII 20.04-24.04
14. Przeczytaj utwór T. Różewicza „Oblicze ojczyzny” (podręcznik, s. 174). Przepisz do zeszytu notatkę przesłaną w komunikatorze Messenger. Następnie wyjaśnij w zeszycie, czym dla Ciebie jest mała ojczyzna.
15. Zapoznaj się z utworem A. Mickiewicza „Śmierć Pułkownika” (podręcznik, s. 154-155).
Obejrzyj filmik dotyczący omówienia utworu td> (omówienie „Śmierci Pułkownika”).
Przepisz do zeszytu notatkę przesłaną w komunikatorze Messenger. Następnie wyjaśnij, czy romantyczny wzorzec bohatera przedstawiony w utworze Mickiewicza jest jeszcze dzisiaj aktualny. Przedstaw swoje argumenty.
16. Lekcja online (22.04, godz. 11:00, komunikator Skype).
Przeczytaj utwór A. Mickiewicza „Reduta Ordona”. Obejrzyj filmik, aby uzupełnić wiadomości o utworze td> (omówienie „Reduty Ordona”).
Przepisz do zeszytu notatkę przesłaną w komunikatorze Messenger.
17. Zapoznaj się, jak należy tworzyć wypowiedź argumentacyjną (podręcznik, s. 184-187). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia: 3., 4., 7., 10.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.

Kl.VIII Klasa VIII 20.04-24.04
13. Przypomnij sobie wiadomości o odmiennych częściach mowy (podręcznik, s. 170-174). Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące odmiennych części mowy.
14. Lekcja online (22.04, godz. 11:30, komunikator Skype)
Przypomnij sobie teść „Dziadów, cz. II” A. Mickiewicza z otrzymanych materiałów powtórzeniowych. Obejrzyj filmik, aby uzupełnić wiadomości o utworze td> (omówienie „Dziadów, cz. II)
Napisz rozprawkę na przesłany temat w komunikatorze Messenger.
15. Przypomnij sobie wiadomości o nieodmiennych częściach mowy (podręcznik, s. 175-176). Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące nieodmiennych części mowy.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.

"HISTORIA"



Klasa IV:
Lekcja z dnia 21.04

Klasa V:
Lekcje z dnia od 21.04 do 24.04

Klasa VI:
Lekcje z dnia 23.04 i 24.04

Klasa VII:
Lekcje z dnia 21.04 i 23.04

Klasa VIII:
Lekcje z dnia 22.04 i 23.04

"INFORMATYKA"

Klasa IV:
Przeczytaj oraz wykonaj wszystkie ćwiczenia z rozdziału 5.3 - str. 107 podręcznika.
Wykonaj zadania 1 i 2 ze strony 110 podręcznika a następnie prześlij je do mnie na znany Ci adres.
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.

Klasa V:
Dziś wykonacie ćwiczenia z rozdziału 3.5 Waszego podręcznika - str. 95. Ponieważ możecie mieć trudność z przesłaniem do mnie prezentacji razem z osadzonymi w niej dźwiękami, prosze Was byście po wykonaniu ćwiczeń napisali do mnie na zanmy już Wam adres - czy wszystko się udało, dobrze?
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.

Klasa VI:
Proszę przeczytać rozdział 4.2 str 108. Wykonajcie zadanie nr 3 strona 117 i prześlijcie je do mnie na znany Wam adres.
Do tej pory nie otrzymałem poprzedniego zadania. Czekam jeszcze tydzień i wpiszę odpowiednie oceny, które powinny Was zachęcić do pracy. :)
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.

Klasa VII:
Zapoznaj się z rozdziałem 5.2 str. 184. Po przeczytaniu treści rozdziału odpowiedz na pytania 2, 3 oraz 5 na stronie 193 a następnie odpowiedzi prześlij do mnie na znany Ci adres email.
Nadal oczekuję na poprzednie zadania.
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.

Klasa VIII:
Ciąg dalszy zabawy z arkuszem kalkulacyjnym Excel. Dziś poznacie rodzaje adresowań, jak zmienić szerokość kolumn oraz jak wprowadzać do komórek długie teksty i duże liczby. Aby to poznać przeczytajcie rozdział 2.3 ze strony 132 Waszego podręcznika, wykonajcie wszystkie ćwiczenia zawarte w jego treści. Jako pracę na zaliczenie tego rozdziału wykonaj zadanie nr 3 ze strony 140 a następnie prześlij je do mnie na znany Ci adres. Pamiętaj o zastosowaniu odpowiednich formuł w arkuszu.
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.

"MATEMAYKA"



Kl. IV:
20.04.2020 – poniedziałek
Temat: Mnożenie ułamka przez liczbę naturalną.
Zadania podręcznik str. 102-103. Lekcja Skype 9.00
Zadanie domowe: - zeszyt ćwiczeń str. 119.
21.04.2020 – wtorek
8.30-10.00 lekcja Skype
Temat: Powtórzenie przed klasówką.
Podręcznik str. 104-106,109-110.
Zadanie domowe: zeszyt ćwiczeń str.122,123 do odesłania.
24.04.2020 – piątek
Temat: Klasówka – ułamki zwykłe.
Sprawdzian zostanie wysłany o godz. 11.30. Do odesłania.
27.04.2020 – poniedziałek
Lekcja Skype 8.30
Temat: Ułamek dziesiętny. Podręcznik str. 113-114
Zad. Dom. Ćwiczenia str.122
28.04.2020 – wtorek
Temat: Zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne. Porównywanie ułamków dziesiętnych
Podręcznik str. 115-119. Lekcja Skype: 8.30 – 10.00
Zad. Dom. Ćwiczenia str.125-126

Kl. V:
Lekcja online (21.04, godz. 11:00, komunikator Skype)- Dodawanie liczb całkowitych.
Lekcje z dnia 21.04 i 22.04
Lekcja online (24.04 godz. 11:00, komunikator Skype)- O ile różnią sie liczby całkowite.
Lekcja z dnia 23.04 i 24.04

Kl. VI:
Lekcje z dnia 20.04 - 21.04
Lekcja online (21.04, godz. 9:00, komunikator Skype)- Powtórzenie wiadomości o bryłach ( sprawdzian).
Sprawdzian
Lekcja online (23.04, godz. 9:00, komunikator Skype)- Korzystanie z danych wybranych z odpoiwednich tabel do rozwiązywania zadań tekstowych.
Lekcja z dnia 23.04

Kl. VII:
Lekcje z dnia 20.04 - 22.04
Lekcja online (21.04, godz. 10:00, komunikator Skype)- Twierdzenie Pitagorasa- rozwiązywanie zadań.
Lekcja online (23.04, godz. 10:00, komunikator Skype)- Równania ( sprawdzian). Na 5 minut przed lekcją zostanie umieszczony sprawdzian.
Równania- praca klasowa

Kl. VIII:
Lekcja online (20.04, godz.11:00, komunikator Skype)-Długość okręgu - wprowadzenie.
Lekcje z dnia 20.04 i 21.04
Lekcja online (22.04, godz. 9:00, platforma Microsoft Teams)- Obliczanie pola koła o danym promieniu lub danej średnicy .
Lekcje z dnia 22.04 i 23.04

ZAJĘCIA DODATKOWE- "SZYBKA POWTÓRKA PRZED EGZAMINEM"
24.04 Własności figur geometrycznych na płaszczyźnie i wielokąty. - zadania
17.04 24.04 Własności figur geometrycznych na płaszczyźnie i wielokąty. - rozwiązania

"PRZYRODA I BIOLOGIA"

Kl.IV

Kl.V

Kl.VI
Lekcja z dnia 20.04

Kl.VII

Kl.VIII

"CHEMIA"

Klasa VII
Lekcje z dnia 17.04 do 24.04

Klasa VIII
Lekcje z dnia 17.04 do 24.04

"GEOGRAFIA"

Klasa V
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04

Klasa VI
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04

Klasa VII
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04

Klasa VIII
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04

"MUZYKA I PLASTYKA "


ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE DLA KLAS IV-VI
Temat zajęć artystycznych: " Wiosenne kwiaty na łące", technika dowolna, pracę prześlij na messengera.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz

Klasa IV
Muzyka
Temat: Dzień Ziemi w muzyce
W kwietniu obchodzimy Dzień Ziemi. Jednym ze sposobów dbania o środowisko jest recykling. Na tej lekcji poznam sposoby wykonania ekologicznych instrumentów.
Materiał dodatkowy 1
Materiał dodatkowy 2
Plastyka
Temat: Plama barwna – wiosenna łąka pełna kwiatów
Na tej lekcji nauczę się definiować pojęcie plamy barwnej oraz rozróżniać rodzaje plam barwnych na podstawie przykładów wizualnych. Wykonam pracę plastyczną na zadany temat.
Lekcja z e-podręcznika
Materiał dodatkowy
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz

Klasa V
Plastyka
Temat: Siła ekspresji – wyrażanie siebie poprzez siłę malarską
Nauczę się rozróżniać i identyfikować w dziełach mistrzów kontrasty barwne: temperaturowe, dopełnieniowe, wykorzystywać różne środki wyrazu w działaniach plastycznych. Poznam pojęcia: action painting, dripping, informel.
Lekcja z e-podręcznika
Materiał dodatkowy 1
Materiał dodatkowy 2
Muzyka
Temat: Rodzaje instrumentów perkusyjnych
Na tej lekcji poznam różne rodzaje instrumentów perkusyjnych i dowiem się, jak je rozróżniać.
Materiał do zajęć 1
Materiał do zajęć 2
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz

Klasa VI

Plastyka
Temat: Ilustrujemy dźwięki natury i dzięki miasta
Na tej lekcji nauczę się tworzyć ilustracje w oparciu o inspirację dźwiękami natury i aglomeracji miejskich oraz definiować pojęcia: abstrakcja, ekspresjonizm.
Lekcja z e-podręcznika
Materiał dodatkowy
Muzyka
Temat:Rodzaje instrumentów dętych blaszanych
Na tej lekcji poznam różne rodzaje instrumentów dętych blaszanych oraz dowiem się, jak je rozróżniać.
Materiał do zajęć 1
Materiał do zajęć 2
Materiał do zajęć 3
Materiał do zajęć 4
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz

Klasa VII
Muzyka
Ćwiczenie 1 i 2 ze strony 123
Plastyka
Temat: Analiza dzieł sztuki.
Ćwiczenie 1 ze strony 65
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz

"WOS"

Klasa VIII
Temat: Ustrój Rzeczypospolitej Polskiej - podsumowanie.
Zakończyliśmy dział i czas na podsumowanie - utrwalcie najważniejsze pojęcia str.164. Do zeszytu rozwiążcie test str. 165.
Po zapoznaniu się z faktami i opiniami; Demokracja pośrednia czy bezpośrednia? zastanów się która wg. Ciebie forma demokracji bardziej sprzyja funkcjonowaniu państwa.
Dziękuję za nadesłane zadania, wszystkie sprawdziłam i oceniłam {brak pracy jednego chłopca] . Proszę na nr. 783948858 o przesłanie mi swoich e-mail pilne! ponieważ do następnego działu będę wysyłac karty pracy . Polecam zdalne nauczanie na kanałach telewizyjnych. Proszę czekac na kontakt wtorek 21 IV ,1 i 2 lekcja.

"JĘZYK NIEMIECKI"

Klasa VII
Lekcja z dnia 21.04

Klasa VIII
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04

"EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA"



"LOGOPEDIA"

Zajęcia z logopedii dla przedszkola i zerówki
Ćwiczenia
Zajęcia z logopedii dla uczniów klasy IV i V
Karta pracy
Karta pracy 1
Karta pracy 2
Karta pracy 3
Karta pracy 4
Karta pracy 5
Karta pracy 6
Karta pracy 7
Karta pracy 8

"RELIGIA"



Klasa 0 - VIII
Drodzy Uczniowie zostały dodane kolejne materiały dla Was z religii.
Zapraszam serdecznie pod adres linku: Katecheza wirtualna

"WYCHOWANIE FIZYCZNE"



Klasa IV
Poznajemy wpływ aktywności fizycznej na zdrowie
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa V
Poznajemy formy aktywności fizycznej, które służą hartowaniu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa VI
Uczymy się dobierać strój sportowy w zależności od pory roku
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa VII
Poznajemy negatywne skutki stresu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa VIII
Poznajemy przyczyny anoreksji
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz

"WDŻ"

Bardzo proszę uczniów klasy VI, VII, VIII aby w ramach lekcji WDŻ oglądali serial „Cudowne lata” w którym poznajemy rodzinę Arnoldów, typową amerykańską rodzinę z lat sześćdziesiątych. Przez kilka lat towarzyszymy dorastającemu Kevinowi. Razem z nim przeżywamy porażki i cieszymy się z jego zwycięstw. I tych w szkole, i tych w życiu prywatnym - dotyczących przyjaźni z Paulem i miłości do Winnie. Obserwujemy jak chłopak dojrzewa - fizycznie i psychicznie - jak zmienia się w nim podejście do życia.
https://www.youtube.com/watch?v=0X0duIlEjbQ

"REWALIDACJA"


Zajęcia rewalidacyjne odbywają się poprzez kontakt telefoniczny i pocztą elektroniczną z uczniem i rodzicami.

"Rewalidacja i nauczanie wspomagające w kl VI"

Indywidualne zajęcia rewalidacyjne z uczniem oraz nauczanie wspomagające w kl. VI odbywa się zgodnie z programem za pomocą wszelkich dostępnych metod e - e-learning.

"Nauczanie wspomagające w klasie V"


Nauczanie wspomagające odbywa się poprzez stały kontakt z rodzicami uczennicy z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość tj. drogą telefoniczną, sms, za pomocą aplikacji Messenger oraz przy użyciu platformy edukacyjnej epodreczniki.pl

"ŚWIETLICA"


Witam serdecznie wszystkich uczniów uczęszczających na świetlicę!
W związku z zaistniałą sytuacją nie możemy się spotykać na świetlicy szkolnej, rozwijać i uczyć poprzez gry i zabawę. Zachęcam do wspólnych gier planszowych, rozwijających zabaw i prac plastycznych w gronie rodziny. Kieruję do Was kilka słów: czy wszyscy są zdrowi, jak przebiega proces domowego nauczania, jak ciekawie spędzacie czas, czy często wspominacie zajęcia świetlicowe.
Chciałabym poinformować, ze jeżeli ktoś z Was ma potrzebę podzielenia się poczynionymi postępami czy jakimś nowatorskim pomysłem lub zwyczajnie jest zainteresowany utrzymywaniem kontaktu, to jestem do Waszej dyspozycji po adresem mailowym: monika.b.saja@gmail.com.
Pozdrawiam Was i Wasze rodziny!
Trzymajcie się ciepło i zdrowo!
Wasza pani ze świetlicy
Monika Barnaś-Saja

Copyright © 2009 by Szkoła Podstawowa w Krawcach
Wszystkie prawa zastrzeżone.