"Przedszkole"
„CO TO ZNACZY BYĆ ODKRYWCĄ?”. |
"BIBLIOTEKA"
BIBLIOTEKA |
"EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA"
Ed.muzyczna, klasa 0,1,2,3.
Ed.plastyczna, klasa 0,1,2,3.
Kl. O
Kl. I
Kl. II
Lekcje z dnia 20.04 (poniedziałek) |
Lekcje z dnia 21.04 (wtorek) |
Kl. III
Lekcje z dnia 20.04 (poniedziałek) |
Lekcje z dnia 21.04 (wtorek) |
"JĘZYK ANGIELSKI"
Oddział Przedszkolny + 0
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
Kl. I
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
TEST |
Kl. II
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
Kl. III
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
Kl. IV
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
Kl. V
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
Kl. VI
Lekcje z dnia 21.04 do 24.04 |
mp3 |
Kl.VII
Lekcje z dnia 21.04 do 24.04 |
Kl.VIII
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
mp3 |
"JĘZYK POLSKI"
Kl.IV
14. Zapoznaj się z zasadami pisowni wyrazów z „ch” i „h” (podręcznik, s. 239-240). Wykonaj polecenia. Przepisz do zeszytu reguły pisowni „ch” i
„h” wraz z przykładami.
15. Przyjrzyj się wyrazom z „ch” (podręcznik, s. 242-243) oraz „h” (podręcznik, s. 244-245). Z każdej grupy wybierz po 10 wyrazów i ułóż z
nimi dowolne zdania w zeszycie (w sumie 20 zdań).
Poćwicz poprawną pisownię wyrazów z „ch” i „h”, wykorzystując stronę
|
(dyktanda) | . Znajdziesz tutaj zasady pisowni, dyktanda, zgadywanki i testy ortograficzne.
16. Lekcja online (22.04, godz. 9:30, komunikator Skype).
Przypomnij sobie treść lektury „Tajemniczy ogród”.
17. Przypomnij sobie, co wiesz już o Mary Lennox. Napisz w zeszycie jej charakterystykę (przedstaw postać, opisz wygląd, charakter, zachowanie,
oceń bohaterkę). Pamiętaj, by podane cechy poprzeć odpowiednimi przykładami z lektury.
18. Krótko opisz następujących bohaterów z lektury „Tajemniczy ogród”: Dick Sowerby, Colin Craven, Archibald Craven, Susan Sowerby, Martha
Sowerby, pani Medlock, Ben Weatherstaff.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila.
Kl.V
15. Przeczytaj tekst „Mówcie mi Bezprym” G. Bąkiewicz (podręcznik, s. 177-180). Wykonaj polecenia:
• Napisz krótkie streszczenie utworu „Mówcie mi Bezprym”.
• Wyjaśnij, dlaczego rodzeństwo czasem ze sobą rywalizuje.
16. Przeczytaj tekst „Marcin Kozera” M. Dąbrowskiej (podręcznik, s. 181-182). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 5. i 6. z podręcznika, s. 183.
17. Zapoznaj się z utworem „Czy wojna jest dla dziewczyn” P. Beręsewicza. Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 5. i 6. z podręcznika, s. 185.
18. Lekcja online (22.04, godz. 10:00, komunikator Skype).
Przypomnij sobie wiadomości o przysłówkach, przyimkach i spójnikach. Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące tych części mowy. Sprawdź swoją
wiedzę, wykonując również ćwiczenia interaktywne o przysłówkach
|
(przysłówki1) |
|
(przysłówki2) |
oraz przyimkach
|
(przyimki). |
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
Kl.VI
14. Zapoznaj się z zasadami użycia nawiasu (podręcznik, s. 277). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 2. i 3.
15. Przeczytaj tekst „Noelka” M. Musierowicz (podręcznik, s. 278-280). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia 3. i 6., s. 280.
16. Zapoznaj się ze sposobami zapisywania wyrazów obcych (podręcznik, s. 281). Wykonaj w zeszycie ćwiczenie 1.
17. Lekcja online (22.04, godz. 10:30, komunikator Skype)
Przypomnij sobie informacje o częściach zdania (podręcznik, s. 161-165). Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące części zdań.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
Kl.VII
Klasa VII
20.04-24.04
14. Przeczytaj utwór T. Różewicza „Oblicze ojczyzny” (podręcznik, s. 174). Przepisz do zeszytu notatkę przesłaną w komunikatorze Messenger. Następnie wyjaśnij w zeszycie, czym dla Ciebie jest mała ojczyzna.
15. Zapoznaj się z utworem A. Mickiewicza „Śmierć Pułkownika” (podręcznik, s. 154-155).
Obejrzyj filmik dotyczący omówienia utworu
td>
(omówienie „Śmierci Pułkownika”). |
Przepisz do zeszytu notatkę przesłaną w komunikatorze Messenger. Następnie wyjaśnij, czy romantyczny wzorzec bohatera przedstawiony w utworze Mickiewicza jest jeszcze dzisiaj aktualny. Przedstaw swoje argumenty.
16. Lekcja online (22.04, godz. 11:00, komunikator Skype).
Przeczytaj utwór A. Mickiewicza „Reduta Ordona”. Obejrzyj filmik, aby uzupełnić wiadomości o utworze
td>
(omówienie „Reduty Ordona”). |
Przepisz do zeszytu notatkę przesłaną w komunikatorze Messenger.
17. Zapoznaj się, jak należy tworzyć wypowiedź argumentacyjną (podręcznik, s. 184-187). Wykonaj w zeszycie ćwiczenia: 3., 4., 7., 10.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
Kl.VIII
Klasa VIII
20.04-24.04
13. Przypomnij sobie wiadomości o odmiennych częściach mowy (podręcznik, s. 170-174). Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące odmiennych
części mowy.
14. Lekcja online (22.04, godz. 11:30, komunikator Skype)
Przypomnij sobie teść „Dziadów, cz. II” A. Mickiewicza z otrzymanych materiałów powtórzeniowych. Obejrzyj filmik, aby uzupełnić wiadomości o
utworze
td>
(omówienie „Dziadów, cz. II) |
Napisz rozprawkę na przesłany temat w komunikatorze Messenger.
15. Przypomnij sobie wiadomości o nieodmiennych częściach mowy (podręcznik, s. 175-176). Uzupełnij w ćwiczeniach tematy dotyczące nieodmiennych
części mowy.
Zdjęcia wszystkich zadań z zeszytu prześlij na mojego e-maila lub przez Messengera.
"HISTORIA"
Klasa IV:
Lekcja z dnia 21.04 |
Klasa V:
Lekcje z dnia od 21.04 do 24.04 |
Klasa VI:
Lekcje z dnia 23.04 i 24.04 |
Klasa VII:
Lekcje z dnia 21.04 i 23.04 |
Klasa VIII:
Lekcje z dnia 22.04 i 23.04 |
"INFORMATYKA"
Klasa IV:
Przeczytaj oraz wykonaj wszystkie ćwiczenia z rozdziału 5.3 - str. 107 podręcznika.
Wykonaj zadania 1 i 2 ze strony 110 podręcznika a następnie prześlij je do mnie na znany Ci adres.
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.
Klasa V:
Dziś wykonacie ćwiczenia z rozdziału 3.5 Waszego podręcznika - str. 95. Ponieważ możecie mieć trudność z przesłaniem do mnie prezentacji
razem z osadzonymi w niej dźwiękami, prosze Was byście po wykonaniu ćwiczeń napisali do mnie na zanmy już Wam adres - czy wszystko się udało,
dobrze?
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.
Klasa VI:
Proszę przeczytać rozdział 4.2 str 108. Wykonajcie zadanie nr 3 strona 117 i prześlijcie je do mnie na znany Wam adres.
Do tej pory nie otrzymałem poprzedniego zadania. Czekam jeszcze tydzień i wpiszę odpowiednie oceny, które powinny Was zachęcić do pracy. :)
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.
Klasa VII:
Zapoznaj się z rozdziałem 5.2 str. 184. Po przeczytaniu treści rozdziału odpowiedz na pytania 2, 3 oraz 5 na stronie 193 a następnie odpowiedzi prześlij do mnie na znany Ci adres email.
Nadal oczekuję na poprzednie zadania.
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.
Klasa VIII:
Ciąg dalszy zabawy z arkuszem kalkulacyjnym Excel. Dziś poznacie rodzaje adresowań, jak zmienić szerokość kolumn oraz jak wprowadzać do komórek
długie teksty i duże liczby. Aby to poznać przeczytajcie rozdział 2.3 ze strony 132 Waszego podręcznika, wykonajcie wszystkie ćwiczenia zawarte w
jego treści. Jako pracę na zaliczenie tego rozdziału wykonaj zadanie nr 3 ze strony 140 a następnie prześlij je do mnie na znany Ci adres.
Pamiętaj o zastosowaniu odpowiednich formuł w arkuszu.
Od przyszłego tygodnia będziemy się już komunikować tylko poprzez platformę TEAMS w Office365.
"MATEMAYKA"
Kl. IV:
20.04.2020 – poniedziałek
Temat: Mnożenie ułamka przez liczbę naturalną.
Zadania podręcznik str. 102-103. Lekcja Skype 9.00
Zadanie domowe: - zeszyt ćwiczeń str. 119.
21.04.2020 – wtorek
8.30-10.00 lekcja Skype
Temat: Powtórzenie przed klasówką.
Podręcznik str. 104-106,109-110.
Zadanie domowe: zeszyt ćwiczeń str.122,123 do odesłania.
24.04.2020 – piątek
Temat: Klasówka – ułamki zwykłe.
Sprawdzian zostanie wysłany o godz. 11.30. Do odesłania.
27.04.2020 – poniedziałek
Lekcja Skype 8.30
Temat: Ułamek dziesiętny. Podręcznik str. 113-114
Zad. Dom. Ćwiczenia str.122
28.04.2020 – wtorek
Temat: Zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne. Porównywanie ułamków dziesiętnych
Podręcznik str. 115-119. Lekcja Skype: 8.30 – 10.00
Zad. Dom. Ćwiczenia str.125-126
Kl. V:
Lekcja online (21.04, godz. 11:00, komunikator Skype)- Dodawanie liczb całkowitych.
Lekcje z dnia 21.04 i 22.04 |
Lekcja online (24.04 godz. 11:00, komunikator Skype)- O ile różnią sie liczby całkowite.
Lekcja z dnia 23.04 i 24.04 |
Kl. VI:
Lekcje z dnia 20.04 - 21.04 |
Lekcja online (21.04, godz. 9:00, komunikator Skype)- Powtórzenie wiadomości o bryłach ( sprawdzian).
Sprawdzian |
Lekcja online (23.04, godz. 9:00, komunikator Skype)- Korzystanie z danych wybranych z odpoiwednich tabel do rozwiązywania zadań tekstowych.
Lekcja z dnia 23.04 |
Kl. VII:
Lekcje z dnia 20.04 - 22.04 |
Lekcja online (21.04, godz. 10:00, komunikator Skype)- Twierdzenie Pitagorasa- rozwiązywanie zadań.
Lekcja online (23.04, godz. 10:00, komunikator Skype)- Równania ( sprawdzian). Na 5 minut przed lekcją zostanie umieszczony sprawdzian.
Równania- praca klasowa |
Kl. VIII:
Lekcja online (20.04, godz.11:00, komunikator Skype)-Długość okręgu - wprowadzenie.
Lekcje z dnia 20.04 i 21.04 |
Lekcja online (22.04, godz. 9:00, platforma Microsoft Teams)- Obliczanie pola koła o danym promieniu lub danej średnicy .
Lekcje z dnia 22.04 i 23.04 |
ZAJĘCIA DODATKOWE- "SZYBKA POWTÓRKA PRZED EGZAMINEM"
24.04 Własności figur geometrycznych na płaszczyźnie i wielokąty. - zadania |
17.04
24.04 Własności figur geometrycznych na płaszczyźnie i wielokąty. - rozwiązania
|
"PRZYRODA I BIOLOGIA"
Kl.IV
Kl.V
Kl.VI
Lekcja z dnia 20.04 |
Kl.VII
Kl.VIII
"CHEMIA"
Klasa VII
Lekcje z dnia 17.04 do 24.04 |
Klasa VIII
Lekcje z dnia 17.04 do 24.04 |
"GEOGRAFIA"
Klasa V
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04 |
Klasa VI
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04 |
Klasa VII
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04 |
Klasa VIII
Lekcje od dnia 20.04 do 25.04 |
"MUZYKA I PLASTYKA "
ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE DLA KLAS IV-VI
Temat zajęć artystycznych: " Wiosenne kwiaty na łące", technika dowolna, pracę prześlij na messengera.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa IV
Muzyka
Temat: Dzień Ziemi w muzyce
W kwietniu obchodzimy Dzień Ziemi. Jednym ze sposobów dbania o środowisko jest recykling. Na tej lekcji poznam sposoby wykonania ekologicznych
instrumentów.
•
|
Materiał dodatkowy 1 |
•
|
Materiał dodatkowy 2 |
Plastyka
Temat: Plama barwna – wiosenna łąka pełna kwiatów
Na tej lekcji nauczę się definiować pojęcie plamy barwnej oraz rozróżniać rodzaje plam barwnych na podstawie przykładów wizualnych.
Wykonam pracę plastyczną na zadany temat.
•
|
Lekcja z e-podręcznika |
•
|
Materiał dodatkowy |
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz
Klasa V
Plastyka
Temat: Siła ekspresji – wyrażanie siebie poprzez siłę malarską
Nauczę się rozróżniać i identyfikować w dziełach mistrzów kontrasty barwne: temperaturowe, dopełnieniowe, wykorzystywać różne środki wyrazu
w działaniach plastycznych. Poznam pojęcia: action painting, dripping, informel.
•
|
Lekcja z e-podręcznika |
•
|
Materiał dodatkowy 1 |
•
|
Materiał dodatkowy 2 |
Muzyka
Temat: Rodzaje instrumentów perkusyjnych
Na tej lekcji poznam różne rodzaje instrumentów perkusyjnych i dowiem się, jak je rozróżniać.
•
|
Materiał do zajęć 1 |
•
|
Materiał do zajęć 2 |
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz
Klasa VI
Plastyka
Temat: Ilustrujemy dźwięki natury i dzięki miasta
Na tej lekcji nauczę się tworzyć ilustracje w oparciu o inspirację dźwiękami natury i aglomeracji miejskich oraz definiować pojęcia:
abstrakcja, ekspresjonizm.
•
|
Lekcja z e-podręcznika |
•
|
Materiał dodatkowy |
Muzyka
Temat:Rodzaje instrumentów dętych blaszanych
Na tej lekcji poznam różne rodzaje instrumentów dętych blaszanych oraz dowiem się, jak je rozróżniać.
•
|
Materiał do zajęć 1 |
•
|
Materiał do zajęć 2 |
•
|
Materiał do zajęć 3 |
•
|
Materiał do zajęć 4 |
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz
Klasa VII
Muzyka
Ćwiczenie 1 i 2 ze strony 123
Plastyka
Temat: Analiza dzieł sztuki.
Ćwiczenie 1 ze strony 65
Prace proszę wysyłać na mój messenger, prace wysyłane na adres e-mail nie zawszę mogę otworzyć
pozdrawiam wszystkich Dariusz Wójtowicz
"WOS"
Klasa VIII
Temat: Ustrój Rzeczypospolitej Polskiej - podsumowanie.
Zakończyliśmy dział i czas na podsumowanie - utrwalcie najważniejsze pojęcia str.164. Do zeszytu rozwiążcie test str. 165.
Po zapoznaniu się z faktami i opiniami; Demokracja pośrednia czy bezpośrednia? zastanów się która wg. Ciebie forma demokracji bardziej
sprzyja funkcjonowaniu państwa.
Dziękuję za nadesłane zadania, wszystkie sprawdziłam i oceniłam {brak pracy jednego chłopca] . Proszę na nr. 783948858 o przesłanie mi swoich
e-mail pilne! ponieważ do następnego działu będę wysyłac karty pracy . Polecam zdalne nauczanie na kanałach telewizyjnych. Proszę czekac na
kontakt wtorek 21 IV ,1 i 2 lekcja.
"JĘZYK NIEMIECKI"
Klasa VII
Lekcja z dnia 21.04 |
Klasa VIII
Lekcje z dnia 20.04 do 24.04 |
"EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA"
"LOGOPEDIA"
Zajęcia z logopedii dla przedszkola i zerówki
Ćwiczenia |
Zajęcia z logopedii dla uczniów klasy IV i V
Karta pracy |
Karta pracy 1 |
Karta pracy 2 |
Karta pracy 3 |
Karta pracy 4 |
Karta pracy 5 |
Karta pracy 6 |
Karta pracy 7 |
Karta pracy 8 |
"RELIGIA"
Klasa 0 - VIII
Drodzy Uczniowie zostały dodane kolejne materiały dla Was z religii.
Zapraszam serdecznie pod adres linku:
|
Katecheza wirtualna |
"WYCHOWANIE FIZYCZNE"
Klasa IV
Poznajemy wpływ aktywności fizycznej na zdrowie
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa V
Poznajemy formy aktywności fizycznej, które służą hartowaniu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa VI
Uczymy się dobierać strój sportowy w zależności od pory roku
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa VII
Poznajemy negatywne skutki stresu
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
Klasa VIII
Poznajemy przyczyny anoreksji
Proszę o przesłanie notatki, streszczenia, prezentacji na wszystkie tematy zadane od 1 tygodnia na messengera, nie wszystkie e-maile mogę otworzyć, przypominam Próba Ruffiera nie dostałem wszystkich wyników!!!!!!! Indeks sprawności fizycznej Zuchory - proszę wykonać pozostałe próby i wysłać mi wyniki.
pozdrawiam Dariusz Wójtowicz
"WDŻ"
Bardzo proszę uczniów klasy VI, VII, VIII aby w ramach lekcji WDŻ oglądali serial „Cudowne lata” w którym poznajemy rodzinę
Arnoldów, typową amerykańską rodzinę z lat sześćdziesiątych. Przez kilka lat towarzyszymy dorastającemu Kevinowi. Razem z nim przeżywamy porażki
i cieszymy się z jego zwycięstw. I tych w szkole, i tych w życiu prywatnym - dotyczących przyjaźni z Paulem i miłości do Winnie. Obserwujemy jak
chłopak dojrzewa - fizycznie i psychicznie - jak zmienia się w nim podejście do życia.
|
https://www.youtube.com/watch?v=0X0duIlEjbQ |
"REWALIDACJA"
Zajęcia rewalidacyjne odbywają się poprzez kontakt telefoniczny i pocztą elektroniczną z uczniem i rodzicami.
"Rewalidacja i nauczanie wspomagające w kl VI"
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne z uczniem oraz nauczanie wspomagające w kl. VI odbywa się zgodnie z programem za pomocą wszelkich
dostępnych metod e - e-learning.
"Nauczanie wspomagające w klasie V"
Nauczanie wspomagające odbywa się poprzez stały kontakt z rodzicami uczennicy z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość tj.
drogą telefoniczną, sms, za pomocą aplikacji Messenger oraz przy użyciu platformy edukacyjnej epodreczniki.pl
"ŚWIETLICA"
Witam serdecznie wszystkich uczniów uczęszczających na świetlicę!
W związku z zaistniałą sytuacją nie możemy się spotykać na świetlicy szkolnej, rozwijać i uczyć poprzez gry i zabawę. Zachęcam do wspólnych
gier planszowych, rozwijających zabaw i prac plastycznych w gronie rodziny. Kieruję do Was kilka słów: czy wszyscy są zdrowi, jak
przebiega proces domowego nauczania, jak ciekawie spędzacie czas, czy często wspominacie zajęcia świetlicowe.
Chciałabym poinformować, ze jeżeli ktoś z Was ma potrzebę podzielenia się poczynionymi postępami czy jakimś nowatorskim pomysłem lub zwyczajnie
jest zainteresowany utrzymywaniem kontaktu, to jestem do Waszej dyspozycji po adresem mailowym: monika.b.saja@gmail.com.
Pozdrawiam Was i Wasze rodziny!
Trzymajcie się ciepło i zdrowo!
Wasza pani ze świetlicy
Monika Barnaś-Saja